سنندج–رئیس کل دادگستری کردستان از بازگشت یک واحد تولیدی پوشاک این استان به چرخه تولید بعد از پنج سال تعطیلی به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت الاسلام سید حسین حسینی اظهار داشت: از سال گذشته و با تلاش های جدی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان و با واگذاری کارخانه تولیدی پرریس کردستان به سرمایه گذار جدید، مقدمات بازگشت این کارخانه به چرخه تولید پس از پنج سال تعطیلی فراهم شد .

وی ادامه داد: متاسفانه بیش از پنج سال است که این کارخانه تولیدی تعطیل بوده که پس از اعلام ورشکستگی مدیریت سابق این کارخانه و از سال گذشته، با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان، احیای این کارخانه در دستور کار جدی این ستاد قرار گرفت .

رئیس کل دادگستری کردستان ضمن اشاره به رفع مشکلات پیش روی فعالیت این واحد تولیدی در استان، بیان کرد: مدیریت جدید این شرکت متعهد شده است تا با تکمیل فعالیت های این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال مستقیم را به ۳۰۰ نفر برساند.

وی با اشاره به شناسایی سرمایه گذار جدید برای این واحد تولیدی، افزود: واگذاری این کارخانه به سرمایه گذار جدید، طبق مقررات قانونی و در چارچوب مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است .

حسینی افزود: علیرغم اتفاقات و اغتشاشات اخیر در استان کردستان و توجه ویژه دستگاه قضایی استان به مقوله امنیت، این دستگاه از دیگر وظایف ذاتی خود غافل نبوده و با جدیت از سرمایه گذاری و توسعه استان پشتیبانی می کند .

شایان ذکر است که کارخانه «پرریس کردستان» در شهرک صنعتی سنندج قرار دارد و در حوزه پوشاک فعالیت داشته که از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۶ فعال بوده و از سال ۱۳۹۶ تاکنون به دلیل بدهی های بانکی کاملا به حالت تعطیل درآمده بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *